חדרי קירור תעשייתיים

חדרי קירור תעשייתיים הם חלק בלתי נפרד בתעשיות השונות. הם נפוצים בתעשיית המזון הזקוקה לאחסון של מוצרי מזון רבים ושונים כמו בשר, קירור עונתי של פירות וירקות, מעדניות, מפעלי סלטים, למגזר החקלאי הנדרש לשמור התוצרת החקלאית, למגדלי פרחים, לבתי מלון, למשווקי מזון למעבדות מחקר, לחברות פטרוכימיה, לחברות העוסקות במחקר ופיתוח, לענף הרפואה הנדרש לאחסן תרופות ועוד.

חדרי קירור תעשייתיים דורשים תכנון מדויק וקפדני ומערכות בקרה מתוחכמות כדי לעמוד בהצלחה באתגר הגדול של שמירת המוצר וטריותו. חשוב לדעת כי תקינות חדרי הקירור התעשייתיים משפיעה על הפעילות השוטפת של בתי העסק ועל הרווחיות שלהם.א.אביטל פתרונות קירור ומיזוג אוויר

בניית חדרי קירור תעשייתיים – זו המומחיות שלנו!

חברת "א. אביטל פתרונות קירור ומיזוג אויר" מציעה לכם ייעוץ מקצועי ותכנון נכון כדי לתכנן היטב את חדרי הקירור מתוך מחשבה על ניצול וארגון נכון של הסחורה, מתוך התחשבות באופי המוצר המוקפא, בכמות הדורשת הקפאה או קירור, בתנאי הסביבה, בגודל החדר ובהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח ולצרכיו.

במשך למעלה מארבעה עשורים של בניית חדרי קירור צברנו ניסיון רב בתחום, ניסיון שאותו אנו מעמידים לשירות לקוחותינו. יש לנו ניסיון בבניית חדרי קירור מכל הסוגים והגדלים וברמות שונות של טמפרטורה. אנו נדע לבנות חדרי קירור שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר ויעמדו בדרישות השונות של כל מוצר ושל כל בית עסק. חדרי קירור עבור קייטרינג, לדוגמא, יהיו שונים מתכנון ובנייה של חדרי קירור במרכזים רפואיים או בבתי חולים. צוות העובדים המקצועי שלנו ידע לתת מענה מיטבי לכל אופי של מוצר הדורש הקפאה או קירור.

בניית חדרי קירור לתעשייה דורשים ידע בחשמל, במיזוג וקירור ובטכנולוגיית המזון. צוות העובדים שלנו עובר השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל ועומד בקשרים יום יומיים עם היצרנים השונים שאותם אנו מייצגים.

אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ומשובחים. בחירה נכונה של חומרי הגלם והקפדה מלאה על אטימות הפנלים תייעל את השמירה על איכות המוצרים ותפחית את צריכת החשמל בעשרות אחוזים.

אנו בונים חדרי קירור עם מערכות שליטה ובקרה קפדניות. חשוב לשמור על עוצמת הקירור ועל רמת לחות מתאימה בתוך חדר הקירור ולוודא כי החדר מקרר היטב, שאפשר לשלוט על הטמפרטורה והלחות ורמת האטימות גבוהה ותקנית.

אנו מעניקים אחריות על כל מוצר. בעת תקלות, צוות הטכנאים שלנו מומחה באיתור ובפתרון של כל תקלה ובעיה, אנו זמינים ומגיעים לכל מקום בארץ שבעה ימים בשבוע עשרים וארבע שעות ביממה.

אנו מלווים כל לקוח בכל השלבים של בנית חדרי קירור החל מהתכנון, בשלב ההקמה ובתחזוקה השוטפת. אנו מקפידים על תנאי הבטיחות ועומדים בתנאי משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי.

מחפשים מומחים בבניית חדרי קירור תעשייתיים, מצאתם! צרו קשר, נשמח לשתף אתכם בידע ובניסיון הרב שלנו!